With Hairul Azreen For Free ISOHunt Full Paskal: The Movie


๐Ÿ“น 2018 Paskal: The Movie

 

Runtime - 1 H 55 Min
movie info - PASKAL, or Pasukan Khas Laut, is an elite unit in the Royal Malaysian Navy. The movie follows the true events of PASKAL's Lieutenant Commander Arman Anwar and his team's mission to rescue a tanker, MV Bunga Laurel, that was hijacked by Somalian Pirates in 2011
Anwari Ashraf
Ilike this movie. Ni baru betul apa yg dikata la balik2 citer cinta/citer ala2 gangster/citer hantu/citer ahli koperat. Yg pelik tu ada juga yg dislike x sbb apa dislike...

Da lama tak tgk henley hii kat betul2 kat penye dia... ๐Ÿ˜„๐Ÿ˜„๐Ÿ˜„๐Ÿ‘‹๐Ÿ‘‹๐Ÿ‘‹๐Ÿ‘‹๐Ÿ˜˜๐Ÿ˜˜๐Ÿ˜˜๐Ÿ˜๐Ÿ˜๐Ÿ˜. 90% dari seluruh ahli family aku adelah tentera dan polis aku je penjahat sebenarnya aku teringin jugak nak masuk tentera tapi apekan daya semua nk yang sekolah habis kalau tak perlu semua tu aku sedia mati demi mempertahankan negara aku sanggup. I am Somalia I am very glad about that really i love Asian people โค๏ธโค๏ธโค๏ธโค๏ธ. Hah... baru la nampak aksi menembak... kurangkan cut... uhuk uhuk... kalu tak ini tembak cut. . tembak cut... nampak bunga api je... ape benda ditembak... kamera je bergegar...

Cita cita memang jadi tentera. Film Paskal - bajet rm10juta vs film2 Hollywood yg bajet ratus juta. Hasil utk Paskal adalah 7/10. Tahniah. Dh tgk mmg commended kind of movie we malaysian want. Tengoklahhh... Tak rugi tau... Memang best gilerrrrrrrrr... Tak cayalahhhhhh... #paskal #thebestmovie. Terima kasih astro gempak kerana upload. Gempak gila. Right from the get go, the audience is taken on an action filled ride, with enough guns and army lingo to make the men satisfied, and hunks to keep the ladies happy. The film explores the journey of Leftenan Arman and his journey as a Paskal. Here we see him struggle as he contemplates between his duty to his nation, or his responsibilities as a son. The film's villain, Jeb, kinda reminds me of Michael B Jordan's Kilmonger in Black Panther; evil, conniving and full of swagger.

Can't wait to watch... Dan masih ramai lagi rakyat Malaysia yang percaya kapal selam ni tak boleh menyelam, kesian...

0ใ‚ณใƒกใƒณใƒˆ

  • 1000 / 1000